25/8 09

Tjaaabaa!
Hejsan allesammans, vad har ni för er? Jag själv har ändrat om lite till på bloggen som ni kan se, tror jag ska behålla der såhär nu, tills jag tröttnar på det vill säga! I dag har jag bara vart i skolan och nästan inte gjort något alls, man kan säga att det går segt men fort. Har inga planer för ikväll, mina föräldrar ska se på "män som hatar kvinnor". Men jag tror att jag kanske hoppar det, jag har redan sett den en gång. Faktiskt såg jag den hemma hos Tessan i lördags tillsammans med Tove och Lelle. Inte så att den inte var bra för det var den verkligen, den var spännande och bra gjord, men den var rå. Den var ganska brutal också, men väldigt bra! Det fanns vissa saker som gjorde att vi hade lust att stänga av filmen, hahah! Men har ni inte sett "Män som hatar kvinnor" så tycker jag ni borde göra det! 

Män som hatar kvinnor trailern (inte världens bästa kvalite)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test