Det är ju bara för mycket!

Hejsan tuffingar!
Jag ber om ursäkt för depp inlägget där nedanför, men somsagt påverkas jag av musiken jag lyssnar på. I alla fall så behövdes ja piggas upp och jag började läsa lite nöjesblad, och som vanligt så var det någon av Twilight-stjärnorna, den här gången var det Kristen, hoho ovanligt! För att komma till saken ska hon tydligen vara med i en till kommande film som heter "Welcome to The Rileys", läs artikeln här:


Spelar ung prostituerad tjej

Kristen Stewart tror att hennes nya film kommer att bli en succé för att "Twilight"-fansen vill se henne lättklädd.

Enligt uppgift innehåller "Welcome to The Rileys" flera nakenscener som gjorde "Twilight"-stjärnan ordentligt nervös inför inspelningarna, skriver Female First.

I sin nya film "Welcome to The Rileys" spelar Kristen Stewart mot "Sopranos"-stjärnan James Gandolfini.

Stewarts rollfigur, unga prostituerade Mallory är enligt rapporter naken i flera scener.

Kristen ska ha blivit så nervös för att klä av sig framför kameran att hon ville ha "Twilight"-motspelerskan och vännen Nikki Reed med sig som stöd under inspelningarna, skriver Female First.


Inte för att vara elak mot Kristen eller så, men varför skulle hon ta med sig Nikki? Nej jag vet inte om jag ska tro på det här men om det är sant så tycker jag att det är lite komiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test