Hur blir det med våran sim-video?

Hejsan alla, vilken jävla väder det blev då!
Vädret håller på att förstöra hela min plan för dagen, hur ska man kunna spela in en video i det här vädret? Jag kan förklara, jag, Tessan och Tove vägrar att simma i skolan.. det finns många olika anledningar till de, det är äkligt helt enkelt. Men våra lärarae envisas med att om vi inte simmar så kommer vi att få ig.. jag fattar inte riktigt hur dem tänker. Som om man inte kan simma om man väl lärt sig det än gång? Ska man behöva visa varje år att man kan simma? Vraför kan inte bara föräldrarna intyga att man kan simma eller nått? Men nej.. allt ska vara sååååå kompliserat!  I alla fall så tänkte vi att vi kanske kan spela in en video där vi simmar och visa upp den för lärarna så dem ser att man kan simma, är dem dumma i huvudet eller? Men nu spricker hela planen om det inte slutar regna vilket jag tror att det kommer göra, om en timme ska vi vara vid våran mötesplats och spela in videon, önska oss lycka till va!

Kommentarer
Postat av: nour

2009-08-27 @ 13:38:39
URL: http://redbikini.blogg.se/
Postat av: nour

jag kommer få IG för att jag inte simmade i skolan :(

2009-08-27 @ 13:39:31
URL: http://redbikini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test