Ingen bloggning på hela helgen, jag vet..

Hejsan alla!
Som ni ser och förmodligen märkt så har jag inte pallat att blogga i helgen, jag vet inte varför, det kanske beror på mitt as dåliga humör. I alla fall så var jag ganska road i går i alla fall, jag, Nibban och Nour var på marknade och hade det as kul om man bortser från att jag typ höll på att spy! Jag vet att jag har gått och sagt att jag inte tänkt åka in men Nibban tvingade mig jag lovar! Men innan vi drog ner var vi tvungna att äta kykligsallad (jag har drömt om den sallade länge nu, och fyfan vad mätt jag blev!) Sen drog vi ner, vi åkte karuseller fem gånger, efter de höll jag på att spy, hahah, och sen får jag inte glömma killen. Killen som körde en av dem där karusellerna försökte stöta på mig.. han var gammal och äcklig, hahahahahahah!  Träffade min bror där också och Sabina, hon är helt galen, hon visade en video på youtube där hon hoppade fallskärm, det var typ i... förför går! HELT GALEN JAG LOVAR! hahah! Får se om jag hittar videon så kan jag lägga in den här. Men nu ska jag dra, måste på minna mig själv att det inte är helg i morgon! Suck! 
Puss & Kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test