Skoldag om Världens barn!

Helluu, alla söta läsare!
I dag har jag varit i skolan igen, man kan säga att jag fortfarande inte riktigt har anpassat mig efter allt! De speciella sakerna som hände i dag var 1. Nibban kom hem efter att hon spenderat lite mer än två månader i Syrien, haha hon har gått och klagat hela dan på att det var aldeles för varmt i Syrien och att hon inte tänker åka dit under en sommar igen, haha! Och sen 2. Vi började med våra uppdrag, uppdraget jag valde var ett prodjekt som heter "Ge barnen trygghet" och handlar mycket om världes barn, vi ska göra som en mini gala av galan som sammlar in pengar till världens barn. Vi ska under galan gå omkring med T-shirtar där det står "Världens barn" på och så ska vi gå omkring med bussor och samla in pengar. Det känns i alla fall som att vi gör någt för någon annan som behöver hjälp, och det tycker jag man borde få lite + för! Mer har inte hänt i dag, förhoppningsvis blir det ett muntrare inlägg i morgon!
Kul att du är hemma Nibban, vi alla har saknat dig!
Puss & Kram.

Grymt bra låt!
The Last Goodnight - Stay Beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test