Vi gjorde det, men så tog minnet slut..

Hejsan alla!
Vi stack somsagt ner till sjön för att spela in våran video, men när vi kom fram så var det fyra killar där.. suck. Jag visste att det skulle bli assvårt att komma dit och ingen skulle vara där, hur skulle man kunna pricka in det? I alla fall så stannade vi en bit bort från dem och väntade på att dem skulle sticka. Vi väntade.. och väntade.. och VÄNTADE! Tillslut gick vi det och då stack dem, mohahah! Men när dem cyklade iväg började dem skricka "Hejdå sötnosar" och typ "Puss på er snuttegull" MOGET!! Men Tessan och Tove tyckte att den korta killen såg bra ut, jag kollade inte jag bara störde mig på dem. Men det som var det roligaste var att dem cyklade till andra sidan sjön och började ropa till oss, jag och Tove ropade att vi skulle spela in en lesbisk porr-film och dem fick inte titta på. Vi började driva med dem, sen ville dem att vi skulle klä av oss och då sa vi åt dem att dra åt helvete! Hahah. Vi simmade i alla fall så mycket som vi skulle, men när vi kom upp så hade inte allt kommit med i videon för att minnet var slut. Vi kom fram till att vi skulle försöka igen en annan gång. Men vi gjorde det i alla fall och det var ju lite kul!
Men nu ska jag fixa tills i morgon, man är inte riktigt van vid att det är skola.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test