1 September!

Hejsan snyggingar!
Klockan är 07:32 och jag ska snart åka till skolan *pallar verkligen inte* men så är det! I dag är det somsagt den 1 september vilket innebär att det är Tom & Bills födelsedag! 4
GRATTIS KILLAR, HOPPAS NI HAR EN GRYM FÖRDELSEDAG! Dem blir 20, kan inte fatta det.. 20.. dem är inte tonåringar längre! Hihih! Läste någonstans att dem i år ville fira sin födelsedag hemma med familj och vänner, hoppas alla låter dem ha sin födelsedag ifred! Nej nu måste jag sticka, har massor att fixa i dag, min bror fyller ju i morgon! GRATTIS IGEN TOM & BILL!



Inte världens bästa bild, men det är den nyaste jag kunde hitta på dem båda två, hahah någon som ska ringa? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test