It has only been studying ... studying, studying

Hejsan snyggingar!
Har inte bloggat något alls det här veckan nästan, kan ju bero på att jag inte haft tid som vanligt. Alla ni som har blogg och läser det här antar jag håller med mig när jag säger "bloggen tar upp mer tid än vad man tror", ni som inte har blogg får bita ihop och vänta på nya inlägg! 
 Sitter just nu och skriver, har precis blivit klar med engelskan som ska vara klar tills i morgon. Jag måste säga att det jag har skrivit har blivit extremt misslyckat, jag låter som en treåring som nyss lärt sig skriva "dog". Jag har skrivit så barnsligt men ärligt talat så kunde jag inte komma på något medans jag skrev, det är inte så lätt att skriva om sig själv!!! Aja.. det är bara första uppgiften vi fått i engelskan, hoppas jag kan skriva bättre till nästa gång. Klockan är halv tio.. jag har massa kvar att göra inför morgondagen, jag känner att jag inte alls har lust att gå till skolan i morgon.. för trött helt enkelt. Men måste träna inför redovisningen på öppethus nästa vecka, jag har alltså inget val utan jag måste till skolan i morgon. Men då är det bäst att jag sticker och fixar klart nu då, ha det så bra så länge så hörs vi i morgon.
puss & kram.

Bakgrundsbild på mobilen just nu!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test