My brother's birthday

Hejsan läsare!
Jag har nyss kommit hem från min storebror Jens som fyller 18 år i dag, han och hans kompisar skulle ut på krogen så vi stack hem. Men det blev ett lyckat firande, Sabina gjorde en as cool och as god tårta till honom, hahahah jag ska få tag på bilder från firandet så ska alla få se hur tårtan såg ut! Det var ändå en hel massa folk där, mycket trevligt! (y) Grattis igen Jens! Nu när du är 18 så kan du också bli min privata chaufför, mohahha!


Grattis bror!
Mer om firandet får jag skriva om när jag har fått tag på bilder, ha det bra sålänge!
Puss & Kram.

Happy birthday song
(Tar ett tag innan själva låten kommer)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test