Ögonen faller ihop

Heeeelluu!
Vettiga människor är väll inte vakna nu, om dem inte ska kolla VMA som jag. Det är som vanligt bara Tove som är smart och struntar i att sitta uppe och vänta, men VMA är bara en gång om året och det vill jag inte missa! Kollar just nu runt på mtv.com för att få tiden att gå fortare, kollar vilka band som är nominerade i vad. Jag hoppas Paramore's Decode kommer att vinna Best rock video! Shit, lyssnar på den nu, det var typ ap länge sen som jag lyssnade på den (får tillbaka en massa minnen). Just nu är klockan 00:49, är alltså ungefär en timme kvar att vänta, SEN BÖRJAR VMA 2009 SHHHOOOOOOOHHHHOOOOO TAGGA  TAGGA  TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test