Såhär såg min söndag ut!

Hejsan sofftbollar!
Tänkte berätta lite om min söndag, kommer inte ihåg när jag vakna, men det var väll runt 10..11 kanske? I alla fall så vaknade jag av att en söt liten femårig sanna kommer fram och ber att jag ska vakna, den ungen är för söt! Kollade på mobilen, inga mess, jaha tänkte jag. Messade lite med Nibban innan jag skulle sticka in till stan för att lämna tillbaka en jeans jacka, snacka om att tjejen i kassan var tjurig för att jag ville lämna tillbaka jackan, men hallå snälla du.. du såg väll själv hur ful den var? Ljög och sa att jag hade gett bort den till min syster och hon inte ville ha den kvar, hahah! Snacka om att jag gjorde bort mig flera gånger på stan!

1. En kille (som för övrig var ganska söt) kom fram och frågade om jag hade tele2, gissa vad jag svarade.. "Nej jag har comviq" killen bara kollade på mig som om jag var dum i huvudet, hahah, jag halvsprang därifrån!

2. Jag måste ha tappat vartända plagg jag höll i, och jag kollade på många kläder, pinsamt!

3. När jag lämnade tillbaka jeans jackan var jag tvungen att skriva upp mitt mobilnummer, tror ni inte att jag skrev upp fel? Jo, det var precis det jag gjorde!

Efter stan försökte jag få tag på Nibban, men hon svarade inte på mina sms så jag åkte hem till Rob, Shit, det var typ 100 år sedan jag var hemma hos henne. Till och med Robs mamma kom och sa att det var länge sedan jag var där. Vi kollade lite på gamla idolavsnitt och skrattade as mycket, sen kollade vi på skräckis! Och inte vilken som helst utan på "The exorcism of Emily Rose" (en sann historia), sjuk läskig!

Nej nu ska jag göra mig klar för i kväll, glöm inte VMA folk!



puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test