The 400 pound 7 year old Jessica.

Hejsan coolingar!
Jag satt och läste en helt vanligt blogg jag bara klickade mig fram till och såg ett inlägg personen hade laggt upp om en 7 årig amrikans flicka som heter Jessica. Vad är det som är så speciellt med henne? Hon väger nämligen 180 kg och är 7 år gammal! Kan ni fatta! 180 kg!! Jag blev helt gripen av videon jag fick se på henne, kolla här:



Asså det är så hemskt, hon var redan extremt överviktig som 5 åring. När man är 7 eller 5 så ska man inte vara tvungen att rulla fram, man ska kunna vara ute och leka och gå i skolan. Jessica kunde knappt gå. Om ingen gör något så kommer hon antagligen att dö. Jag fattar inte att hennes föräldrar kunde låta det gå så långt! Det är sjukt.. sjukt och hemskt..


Kommentarer
Postat av: Daniela

Fyfan, synd om henne :(

2009-09-08 @ 14:39:45
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: jossan

omg! stackarn! :O

2009-09-11 @ 19:41:15
Postat av: jossan

Omg! stackarn! :O

2009-09-11 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test