Vilken jävla seg söndag!

Tjaaaba!
Det händer inte speiellt mycket i mitt liv just nu.. speciellt inte just nu! Vaknade i morse och kände att det var något fel på mina ögon (kom att tänka på att i går kväll var dem helt röda och det rann ur dem). I dag var dem i alla fall ganska normala men jag hade som torkade tårar runt dem. Tänkte först att jag kanske hade ögoninflammation (stavning?) men det hoppas jag för guds skull inte! Nu svider dem bara lite men dem är inte röda längre. Ända sen jag vaknade har jag inte orkat resa mig upp, har mått så jävla dåligt i dag.. men känner mig helt okej nu.. hum.. skummt! Det blev i alla fall inte en lyckad söndag utan har bara legat i soffan. Och i morgon är det skola.. fuck!



Hoppas ni hade en bättre söndag än min!
Grattis säger jag till Tessan också som fylde 15  i går, hoppas du hade det bra sötnos. Tessans blogg hittar ni vid länkarna eller klicka här annatheresee
Ses senare! Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test