You make me so angry

Jag kan inte säga att jag är på humör, gårdagen spelas upp framför mina ögon hela tiden, det gör inget lättare. Den där resan till USA med Bells lockar mer och mer ju mer jag tänker på det, lämna allt, lämna mig själv bakom mig! Varför ska det vara såhär? Är det någon som kan svara på frågan? Varför ska DU vara såhär? Jag förstår mig inte på någon, jag fattar inte vad jag gör för fel hela tiden? Är det själviskt att säga att det inte är så jävla lätt för mig nu, men vad vet du? Du har aldrig brytt dig!  


Kommentarer
Postat av: bella

vi sticker till usa, orkar inte heller med något, är sjukt trött på allt här helt enkelt.



älskar dej söt, glöm inte bort det.



<3

2009-09-16 @ 18:58:01
Postat av: nibban

?

berätta, jag lyssnar. herregud, våran vänskap är väl inte HELT borta bara för att du inte vill vara lika bra vän som förut, eller?

2009-09-16 @ 19:36:30
URL: http://pinkbrokenheart.blogg.se/
Postat av: Steffe

Kommer alltid finnas här för dig Timms<3

Och resan till USA låter mycket lockande önskade också att jag bara kunde lämna allt här och börja om där!

2009-09-16 @ 20:49:41
URL: http://septemberfailure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test